【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

崩潰真相|港媽打過百針受孕誕第二胎 坐月發現丈夫包養兼職女友

發佈時間: 2020/12/23

一名港媽發文大吐苦水,指自己近年為誕第二胎多次接受人工受孕,今年終成功懷孕並順利產子,未料坐月期間發現丈夫自2年前已長期包養PTGF(part-time girlfriend,兼職女友),事主為此質問丈夫,惟對方在「證據確鑿」下仍矢口否認,令她坦言對這段婚姻感到後悔,卻不知如何是好。

一名約30歲的港媽周日(20日)以「發現老公搵PTGF開房」為題,在網上討論區「親子王國」發帖,表示自己跟丈夫為了誕第二胎,於近年多次接受體外人工受孕,形容「夾埋打咗超過100支針」,至今年終成功懷孕並順利產子,未料在坐月半個月後,事主發現丈夫自2年前已長期包養PTGF,令她大感無助。

事主透露,她從丈夫的手機訊息中,發現對方自2018年開始找PTGF「開房」,更要求長期包養對方;他其後轉用Telegram繼續尋找PTGF,並設定密碼以免被妻子發現。事主隨後直接質問丈夫,對方矢口否認,辯稱「係同事用佢電話玩」。對於丈夫的回應,事主無法接受,

「對方問佢拎微信,佢係畀自己微信帳號,證據確鑿,我好肯定係佢本人,佢仲發難話『你唔信我都無計』。」

被「斷正」仍講大話怪責妻子

事主表示,她起初選擇跟丈夫結婚,全因對方外表「老老實實,唔靚仔唔高」,看似不會「偷食」,沒想到他還是出軌,「斷正」時仍講大話「扮無嘢」,甚至怪責妻子不信任他。她坦言對這段婚姻感到後悔,對丈夫亦倍感陌生,形容對方「真係好恐怖」,

「我覺得自己真係好傻、好白癡,以為有幸福日子過,點知BB出世半個月就畀我發現啲咁嘅嘢,而家我仲坐緊月,身體仲好虛弱,我真係唔知點算好,個腦一片空白......」

【終身伴侶】3追求者條件各異面臨人生抉擇,40歲港婦終嫁窮小子:同佢感情最實在,詳情即睇:【下一頁

曾歷宮外孕小產 丈夫出軌致夢碎

事主其後補充,指自己從未忽略丈夫,二人一直有進行房事,自誕下第一胎後恩愛非常,經常帶小孩到處遊玩,並計劃為孩子多添一名弟妹,惜努力多年仍沒有好消息,甚至曾經歷宮外孕、化學懷孕、小產,至現在終於實現多年夢想,當事主以為自己最幸福的時候,卻面對丈夫出軌的噩耗,

「我真係傷心到極點,無諗過一個平時準時返屋企、周末會陪小朋友出去玩嘅人會係咁。如果我早啲發現,我唔會做體外人工受孕咁傷身,唔使搞到而家咁......」

為兩孩著想未敢離婚

事主表示自己事後失眠且茶飯不思,只能勉強飲湯,亦要在陪月員面前裝成若無其事。她指自己具經濟能力,直言「好想離開」,但不希望兩孩自幼在單親家庭長大,令她頓覺不知如何是好,

「我真係唔知原唔原諒到,成件事仲未消化到。以前發過誓話如果佢背叛我就一定會離婚,而家啱啱生完BB仲喺好幸福嘅氣氛當中,一下打咗我入地獄,真係好痛苦......」

網民:為咗BB要收起眼淚

不少網民看到帖文後,均對事主的處境表示同情,著她先照顧好身體和孩子,再向家人求助,「你現正坐月中,情緒健康好重要。如果無人傾到的話,建議你去搵專業人士幫手」、「我覺得如果佢肯認的話都仲可以大家傾下,連認都唔肯認仲要發爛渣,真係好難令人想去原諒佢」、「你而家為2個小朋友好好坐月先,其他乜嘢都唔好諗住,養好身體再作打算」。

夫妻情深|疫情下禁探訪每天窗外拉手風琴,81歲伯伯伴癌妻走到生命盡頭,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:蘇麗儀